Väcktes..

i morse av gubben,klockan va typ halv nio :-( .När kl. va tio gick vi iväg för att gå bingopromenaden,kan låta helt töntigt men är en perfekt morgon prom. för Tino.Så man kan säga att man förenar nytta med nöje :-) .Gubben va sååå stöddig när vi va på väg dit och sa att jag minsann skulle få svara på frågorna själv...skulle INTE få kolla va han skrev för svar.Jajaja...när vi väl hade gått runt och svarat på alla frågorna så rättar hon raderna direkt så man får veta hur många rätt man hade.Gubben hade sex rätt och jag hade NIO*fniss*.Gissa om det va en som va små tjurig sen och sa att han hade ont i huvudet och ja vet inte vad...ett hårt slag för gubben att bli slagen av mig i frågetävling...för andra gången dessutom :-) .Sen har vi käkat,blev fläskkotletter,potatis,kokta morötter och hemma gjord champinjonsås...riktigt gott blev det.Sen gick vi ut igen och va till affären och hyrde en film ICE AGE2...vet att det är en barnfilm...men den är ju så rolig :-).Nu ligger gubben och sover för han smnade ju så klart till filmen...va ovanligt*suck*undrar om han nån gång har lyckats sett en hel film.Nu ska jag ta mig en tårtbit och kolla på tv:n en stund.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jojjomänsan... allt finns allt på ICA! Har du inte koll på din arbetsplats eller... ha ha ha... Kolla vid tacogrejerna, där finns det mesta av detta! Lycka till! Kramis

2007-11-12 @ 17:57:42
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0