Oj va..

Duktig jag har varit idag,gick upp kl. sju när gubben ringde.Har jobbat till sju och sen har jag varit ut med Tino en sväng.Annars har jag väl bara gjort det nödvändigaste...städat,lagat mat och tagit hand om mina älsklingar(Tino och Nisse).Undrar vad det var för hemlis som syster yster hade*hmmm*hoppas jag får reda på det snart...innan jag spricker av nyfikenhet :-) .Ingen gubbe här i helgen heller,han ska jobba i idag(lördag)och på söndag.Chef jäveln som inte kan planera bättre*suck*.Nu ska jag iaf lägga mig,natti natti...kram!

Kommentarer
Postat av: maritha

Hemlisen var att Lisa har blivit uttagen som kandidat till Bergslagens Lucia=).

2007-10-27 @ 00:29:05
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0