Är jag...

disträ eller??I morse när jag åt frukost så skulle jag hälla mjölk i muggen till mitt kaffe...då tar jag silen och häller igenom den*suck*jag brukar normalt sett INTE använda silen till mjölken(lite onödigt)...utan när jag häller i kaffet :-)(kokar mitt kaffe) .Annars så har det varit en toppen dag idag,tino och jag tog först en prom. till Lådan och handlade lite små saker.När vi kom hem fixade jag mat till oss och sen så tvättade jag köksfönstren och bytte gardiner,köpte två nya blommor dit oxå...blev så fint :-D.På eftermiddagen tog vi en prom. till körrgårn,gick ju bara inte att va inne när solen strålade så...bäst att passa på för snart är det regn och rusk igen*brr*.Sen så har jag bara kollat lite på tv:n och suttit här vid datorn.I morgon är det äntligen fredag,fast jag ska jobba kväll så på det viset är det väl inte så bra...men sen är jag ledig HEEELA helgen :-)!Nu så ska jag iaf dra ner "rullgardinen" för idag.Sov gott!Hörs i möre bitti!KRAM!!

Kommentarer
Postat av: maritha

Disträ,senil, alzheimers, det finns många ord för det=)men men du är ju inte ensam om det.....alltid en tröst^^).

2007-09-07 @ 14:22:15
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0