Nu blev..

det sent kan hända.Har sprungit upp och ner i den där jävla tvättstugan och det känns som om jag ALDRIG blir klar :-( men nu så är jag det iaf :-) !Idag har det faktiskt varit en ganska så skön dag,solen har skinit och det gör att jag får lust att göra en massa saker.Har bland annat städat...så nu blir det lätt städat på fredag :-) !Sen så har Tino och jag varit ute på lång prom. vilket han uppskattade och jag med.Nisse är en liten mamma gris,vart jag än går så är han hack i häl :-) .Idag så skulle han va tuff och skrämma mig och sprang där på tvären,då skyndade jag mig ut i köket och gömde mig bakom dörren.När jag stog där så ropade jag...Nisseman...och han kom i full kareta..stannade precis vid dörren...då skrek jag..buuu..och jävlar vilken fart han fick :-) in i badrummet och efter en liten stund kikade han fram igen.Hahaha...där fick han den lilla parveln...kom inte och mucka gräl med mig ;-) !Nej nu är det dax att slå igen ögonen för idag,vi hörs säkert i möra igen.Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: maritha

Vänta bara tills Nisse blir stor, då du får du igen=) tänker på Billie när han gav upp ett skall precis när du satt glaset till munnen och du fick hela nyllet fullt med juice, vem var det som blev rädd då va....

2007-09-06 @ 08:01:46
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0