Orkade INTE..

skriva igår och hade inte speciellt mkt att skriva om heller...en helt vanlig trist måndag :-( med dom dagliga sysslorna.Idag har det väl inte heller hänt särskilt mkt.Har jobbat kväll och som om "han där uppe"hade hört mitt gnäll om alla som måste handla i sista minuten,så va de tvärlugnt ikväll...dom sista sexton minuterna va det bara en som kom in och köpte en tidning och tuggummi och en annan som köpte påfyllnadskort till mobilen :-D .Så jag och H va klara med allt redan tolv min. över nio,så skönt att komma hem åtminstone lite tidigare.Tino och jag tog en ganska så lång kvällspromenad och sen har jag kollat lite på tv:n och ätit lite.I morgon är jag ledig,så jävla skönt...men det klart jag ska ju tvätta :-( inte min favvo syssla direkt.Nej,dags att gå och slagga...blir så satans trött av sånt här väder...regn och kyla*usch*.Sussa lugnt!KRAM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0