Va ska...

jag hitta på för present till Josse*suck*inte va Jeppe till mkt hjälp heller,han har ju samma problem som jag.Nån som har nåt bra förslag???Det är inte lätt att hitta presenter i en sån här liten byhåla,om jag hade varit smart så hade jag ju tänkt på det för länge sen och köpt nåt när vi typ va till Örebro :-( .Men tyvärr så tänker man ju inte så långt fram,utan man kommer alltid på det i sistat sekunderna :-( !Men det löser sig väl alltid på nåt vis,det måste det ju.Annars så har det varit ganska så bra på jobbet faktiskt,tiden gick jätte fort för en gångs skull.Nu har jag kvällen i morgon oxå att jobba och sen är jag ledig i tre hela dagar :-) !Gubben är iaf på väg hem igen,just nu så är han på båten...är inte i Sverige först vid fyra tiden i morgon bitti.Nu ska jag ta och lägga mig och läsa lite innan det är dags att sluta igen ögonen för idag.Sov gött och dröm sött!KRAM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0