Åter denna...

väntan på gubben som naturligtvist fick ett jobb långt norr över torsdag o fredag*suck*så han kommer inte hit först på lördag morgon någon gång.Låter väl inte helt obekant att det skulle vara så :-( .Nåja,jag ska ju iaf jobba i morgon till kl.två,så det är väl inte hela världen.Men det som retar mig är att såna här jobb ALLTID infaller precis till helgen,likadant som att dom lätta jobben ALLTID infaller på en måndag...hur faaan kommer det sig ?!Nej man ska inte reta upp sig på skit saker,det finns dom som har större problem än det här...så jag ska inte klaga.Bara lite,för att det känns bättre då :-D .Har jobbat från ett till sju ikväll och sen gjorde jag en gratäng med karrè till som jag mumsade på till Talang på tv:n.Nu ska jag alldeles strax inta horisontalläget för att va någolunda pigg i möra :-) .Natti natti på er...

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hej :)
Tänkte bara säga att om du har tid å lust får du jätte gärna lyssna på mig, sjunger & spelar, i min blogg.
Ha en bra fredag!

2008-04-11 @ 23:52:48
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Postat av: sonen

Du ska inte klaga som får vänta lite på en gubbe! tänk på Carro som får vänta flera veckor på en
soffa!!!!Själv lyckades man förstöra en på ett litet kick. Och få hem en ny på ett kick! tack vare Tobbe! Tack ska han ha!Så tänkj på Carro, varje gång gubben tar lite tid på sig.Du kan ju åtminstone inte betala för att gubben ska komma hem fortare! (och det kunde ju inte tobbe med soffan heeler =) )

2008-04-12 @ 01:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0