En mkt...

trevlig tjejkväll va det :-) intressant det Annika Karlsson pratade om och super goda sallader bjöds det på och så modevisning och kaffe.Sen hade dom lotteri och jag som nästan aldrig brukar vinna nåt vann ett paraply,hoppas jag inte får så mkt användning för det nu i sommar :-).Ja sen va det bara den uppfriskande cykelturen hem och snabbt slå på tv:n för att kolla på Torn som började förra veckan.Nu ska jag ut med Bubbis för kvällen och sen ska jag kolla på en film(Du levande)hoppas den är bra.Natti natti...

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag kollar också på Torn. Fy vad hemskt, jag tänker på hur det skulle vara om det var Tovali det handlade om =( Men serien är bra... Var filmen bra? Jag har bara hört skit om den... Du får recensera den så vi vet om vi ska hyra eller ej =) Kram

2008-04-16 @ 22:42:23
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: syster yster

Det är nog iaf lite skillnad på att missa en tangent mot att vända bokstäverna helt åt fanders=)

2008-04-16 @ 23:14:16
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0