En underbar...

dag har det varit idag,solen har verkligen värmt och det kan man behöva nu efter några grå trista dagar.Men tyvärr så började jag ju jobba kl.två idag så jag fick passa på och njuta på förmiddagen med att va ute med Bubbis.I morgon är jag ledig och på lördag och söndag oxå,men då blir det väl förstås skit väder igen.Har nyss kollat klart på Irene Huss(den krossade tanghästen)ganska så bra faktiskt :-) .I morse när jag vaknade va jag så jävla hes och har varit det hela dagen på jobbet oxå,inte så kul att sitta där och låta som en hes kråka...men va fan en dag får man väl härda ut och jag hoppas att kunderna oxå gjorde det :-D .Nu ska jag lägga mig och nanna så jag kommer upp skapligt i morgon bitti!Hoppas jag inte är lika hes då :-) .

Kommentarer
Postat av: emelie

Godnatt :D ska också försöka lägga mig nu

2008-04-04 @ 00:12:38
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0