Godmorgon...

på er allesammans!!Igår va jag alltså och hälsade på syster yster som har lilla Wilma där,hon ska vara där ända till måndag...så kanske jag hinner se henne fler gånger.Hon är ju bara så härlig den ungen :-) .Igår när jag kom dit och knackade på dörren och klev in,kom det en liten lintott kikandes i hallen.När hon får syn på mig så utbrister hon direkt...KOKO!!Ja det är mitt nya namn enligt Wilma iaf :-) när hon säger det är det så gulligt,men jädrans om nån annan skulle våga kalla mig för det ;-) .Hur som helst så är hon ett riktigt charmtroll och så rolig i allt hon gör och säger,men så klart så har säkert även denna lilla damen sidor som jag inte har sett och som jag slipper att se(hoppas jag iaf) :-) .Nåja,nu ska jag strax klä på mig för att gå iväg till modern,hon och jag ska ta en sväng till Lådan idag och se om det inkommit nåt nytt.Sen ska jag iväg och jobba kl.två och ska jobba extra till kvart över nio eftersom att T va sjuk(skulle ha slutata sju annars :-( ).Ha en underbar dag allihop så hörs vi sen!

Kommentarer
Postat av: carro

jo du det finns sämre sidor vill jag lova... men allt det andra väger upp tusen gånger om=) ha en bra dag på jobbet... själv ska jag bara njuta av helgen.. är både barnledig och ledig från jobbet=) kram

2008-04-25 @ 10:29:51
URL: http://carolinegredfors.blogg.se
Postat av: Elin

Jo är ju sant. men tänker ta med mig charlie så jag inte blir helt ensam iaf eftersom han är den klokaste av hundarna hehe.

2008-04-25 @ 10:47:37
URL: http://elinpersson07.blogg.se
Postat av: Anna

Trevlig helg på er! Kramar

2008-04-26 @ 19:18:14
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0