Har varit en...

jätte skön dag idag,men tyvärr så började det blåsa ganska så mkt sen och blåst är nåt bland det värsta jag vet :-( .Gjorde inte så mkt egentligen för jag skulle ju ändå börja jobba kl.två till nio,så det kunde få blåsa hur mkt det ville för mig :-) .Men nu på kvällen när jag gick hem,då va det riktigt skönt ute.Igår pratade jag med Jeppe i telefon i nästan en och en halv timme :-) Josse hade redan åkt hit till sin mamma och V,men Jeppe åkte hit idag istället.Dom ska vara hos K och D till Torsdagen,men i morgon så kommer dom hit och käkar...ska bli roligt :-) .Nu ska jag sätta mig och kolla på en film som jag hyrt(LEO),hoppas den är bra så att jag inte blir lika besviken som när jag lånade den där andra dårfilmen va den nu hette :-) vill helst glömma den.Ska ta mig nåt lätt att äta oxå,man är rätt hungrig när man kommer hem efter ett kvällspass.Återkommer säkert i morgon.Natt natti på er...

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja Leo skulle jag också vilja se... den verkar så otäck den med... men äen sådant händer ju. Vad tyckte du om filmen??
Trevlig valborg. Kram

2008-04-30 @ 08:13:18
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0