Hesheten är...

som bortblåst,men istället är jag snorig som fan näsan rinner som en kran,jag hostar hela tiden och näsan är illröd av allt snytande :-(.Jag har snart gjort över med två toarullar,för så fort jag snyter mig så kommer det mer*suck*.Undrar egentligen hur många ggr jag har nysit,helt otroligt.Och inte blev det nåt fint väder heller,förstod det när jag skulle va ledig :-( det är bättre jag jobbar så åtminstonde andra kan få lite fint väder :-) .Det hade väl varit okej om det bara hade varit grått,men det här satans regnandet.Det enda positiva idag har väl varit att jag har pratat med jeppe och med dom är det bara bra :-) .Ingen gubbe kom det idag heller för han ska jobba i morgon,ett extra knäck...men i morgon på eftermiddagen då kommer han.Nej nu ska jag ta och lägga mig.Hoppas jag är bättre i morgon,för då ska jag städa för det bara orkade jag inte idag.Natti natti...

Kommentarer
Postat av: syster yster

den här förkylningen har härjat runt som en löpeld på Grönboda, vi är bara två av sexton som har klarat oss, en riktig skitförkylning=) krya på dig/kramiz

2008-04-04 @ 23:41:44
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0