Katten blir...

lugnare när man har kastrerat den*pytt*vilken myt...inte sjutton stämmer det in på Nisseman iaf.Han va ganska så livlig förut,men nu är han helt jävla sjövild.Jag hinner inte mer än att ta reda på efter honom på ett ställe,då har han lyckats med nåt annat på ett annat ställe*suck*ibland undrar jag om det är fler än EN katt här.Inget höjdar väder idag heller,det blåser och det är bland det värsta jag vet :-( .Snorig är jag oxå fortfarande,men inte lika mkt som igår tack och lov.Gubben är på väg hit nu,så han lär väl dyka upp vid fem tiden :-) .Idag ska jag laga lite god mat till oss och duka fint,det blir vitlöksmarinerad fläskfilè med gräddädelostfyllning,pommes,sparris och rödvinssås*mmm*ska bli gott.Sen blir det väl bara lite myspys i "bibblan" som vanligt :-) .Nähä,nu är det dags att ta tag i städningen igen*suck*har ingen lust alls...men måste*snyft*.Ha en fortsatt trevlig dag och kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0