Måste bara....

berätta vad som hände för en liten stund sen.Jag hade fixat maten och vi satt oss ner för att äta,jätte gott va det.Sen när vi hade ätit klart så fixar gubben ihop mat åt bubbis oxå trots att han redan ätit en stor portion med mat idag.Bubbis får sin mat,gubben går in i "bibblan" för att sätta upp ett par läslampor och jag ställer mig för att diska.Jag står där och diskar och ska sedan vända mig om för att ta bort ett fat med rester av fläskfile`n som blev över...VA...tomt fat...har gubben ställt in resterna i kylen?!Kollar i kylskåpet,ingen fläskfilè där...ser då Bubbis och Nisseman i stora rummet och dom är väldigt sysselsatta med nåt.Går in där och precis då slinker den sista biten ner i Bubbis gap...vilken liten jävel.Ska man skratta eller gråta...vi skratta...det går ju inte att skälla på honom när det redan är slut...hur ska han då fatta vad vi menar.Den lilla satan hade norpat fläskfile`n från bordet utan att jag märkte nåt.Men hädan efter så ska vi ha ett STORT öga på våra matrester :-D .

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha ha... det var ju bara sååå gott!! Gick ju inte att motstå... ^^)

2008-04-06 @ 00:01:45
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: maritha

Tjuvgenerna sitter nog i varje hund....kommer ihåg när Ville stal 8 stora Amerikanska muffins....ont i magen och rännskita blev straffet för den jycken och matte hade inte den minsta lilla empati för honom.....

2008-04-06 @ 12:24:13
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0