Mina nya...

fina träskor :-) är så glad för dom.Jag har inte haft träskor sen jag va tonåring,men nu har jag äntligen köpt mig ett par.Vet att man kan vricka fötterna lätt i dom,men det är det värt i så fall.har ju inte tänkt att ha dom till finskor precis,utan till sling(vardags)som morsan säger :-) .
280998-10


Ja annars så har väl dagen rullat på som vanligt,har jobbat kväll igen och det känns...man blir rätt så trött!Och idag har det bara varit en massa strul,än det ena än det andra med kunder som strular och sen så har M strulat en del oxå(M är hon som jag jobbat med ikväll och som inte är så van vid kassa arbetet än,men är jätte duktig ändå) :-) men allt löste sig i slut ändan och det är det som är det viktigaste.Gubbskrutten är på ett jobb uppåt nånstans och det "glömde" han att tala om för mig att han skulle ta det här jobbet i helgen....hur faaan kan man glömma det??!!Skit samma,är rätt skönt att sitta här i lugnan ro och få skriva ifred :-) .Jo och så klart så har ju lillskruttan Wilma varit in på affären både idag och igår,alltså den ungen är ju bara för rolig och underbar.Hennes föräldrar(Tobbe och Carro)ska verkligen va glada att dom har fått ett sånt charmtroll...eller så klart så är väl det mkt deras förtjänst att hon är som hon är :-D .Nej,nog snackat för idag...ska ta och surfa runt lite innan det är dags för snarkofagen :-) .

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååå, du hakar på modet med träpjux?! =) Jag skulle nog också kunna tänka mig ett par, som slingisar... =D
Ja, filmen var bra och jätteotäck. Men det är bra att de gör filmer om sånt. Men vi satt som två holkar efter filmen och bara "jahapp... vad glada vi känner oss nu då" ... Kramar

2008-04-27 @ 08:41:31
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0