Va skönt att...

slippa gå upp till majbrasan,jag hade nämligen full utsikt över både brasan och fyrverkeriet här från mitt köksfönster :-) .En som va jätte intresserad av fyrverkeriet va Nisseman,han försökte till och med att klättra upp på fönsterkarmen för att se bättre,men Bubbis han bara stod i hallen och kikade och ville inte alls se vad som försegick där utanför.Idag har iaf Jeppe och Josse varit hit och käkat,jag bjöd på fläskfilè med gräddädelost,vitlökspotatisgratäng,sallad och ett glas rödvin till och sen fika lite senare.Jeppe som har sagt till Josse att han INTE gillar ädelost,tyckte att det va jätte gott...där ser man :-) .Sen va vi till Lådan en sväng innan det va dags för dom att återvända till K och D,för dom skulle festa till ikväll och äta lite gott.Har varit roligt att haft dom här och hoppas att dom sover här nästa gång dom kommer hit(hoppas dom läser det här sen :-) ).I morgon är det jobbar dags igen,ska jobba kväll..men sen är jag ledig i heeela tre dagar :-) .Såg förresten på utryckning.se att K.V. "hus" brunnit ner,det va väl för väl.Det va ju inte mkt till hus numera,utan mer ett gammalt ruckel som inte ens va beboligt.Nu ska jag kolla in andras bloggar innan det är dags för att ta den sista kvällsprommen med Bubbis och sen blir det natti natti.Ha en fortsatt trevlig valborgskväll och njut i morgon av den första "vårdagen" :-) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0