Vildsvinsbiffar...

har jag och gubben ätit idag.Det va inge märkvärdigare än vanliga biffar på vanlig köttfärs,skulle aldrig kunna märka nån skillnad på vanlig köttfärs och den här.Nåja,men gott va det iaf med potatis,grönsaker och kantarellsås till :-) .Sen har vi faktiskt inte gjort ett endaste dugg,bara suttit och slöat framför tv:n och haft det skönt.Nu har gubben knoppat in ett slag,inte så konstigt med det passet han har haft.Men sen tänker jag iaf väcka honom så vi får lyssna på vårat vaffo program på radion tillsammans :-) .Nu ska jag ta en repa med Bubbis.Ha en fortsatt trevlig kväll på er!

Kommentarer
Postat av: maritha

Hahaha det är inte favvo du menar? "vaffo" jag fick iaf ett gott skratt och har svårt att sluta fnissa, det blir det nya uttrycket hädanefter .....mitt vaffouttryck *fnissa* ha en skön helg(kramiz

2008-04-12 @ 23:30:01
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0