Vilken underbar dag...

det har varit idag :-) började med att A-M,jag och jyckarna tog en skön promenad på förmiddagen,vi satt även en liten stund på trekanten och tjåla lite skit och kolla in folk.Sen gick Bubbis och jag hem för att fixa lite mat,innan det va dags att stoppa in nästa maskin med tvätt.Har även städat lite,så nu blir det lätt städat på fredag som är min städardag.På eftermiddagen kom G-B hit och vi fikade och då blev det ju så klart mer "skitsnack" :-) .Strax efter att G-B åkte härifrån så gick jag till A-M för vi hade bestämt att vi skulle ta en kvällspromenad tillsammans med jyckarna.Riktigt roligt att strosa runt och diskutera vem som bor i det och det huset och vem som bodde i dom husen förut(typ under 70-80 talet) :-) .Ja sen har jag pratat i tel. med gubben lite och sen kollade jag på Torn,sista avsnittet va det :-( .Ja så har min dag sett ut idag. I morgon ska jag till syster yster och träffa lilla busfian Wilma,hon är ju bara så härlig den ungen :-D .Nu ska jag surfa runt lite och kolla in andras bloggar innan det är dags att sussa!Natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0