Den här bloggen...

lever sitt eget lilla liv verkar det som.När jag nyss gick in på min sida,så sitter bilden låååångt ner...hur faaan har den hamnat där??!!!Och ofta när jag skriver så kan det ta flera timmar innan den syns på min sida,mitt inlägg om att vi skulle åka till Linde...tog "bara " nio timmar innan den syntes*suck*.

Hur som helst så sitter jag nu här ny duschad och väntar på att gubben ska anlända...låter det bekant...ja så är det väl nästan varje fredag...om han kommer och inte ska jobba förstås.

Ikväll ska vi iaf äta kräftor med tillbehör,jag är väl ingen sån där jätte fantast av att äta kräftor...för jag tycker att det mest är ett jävla pillande innan man får tag på det lilla ätbara som finns.

Men det har vi löst nu genom att köpa en sån där kartong med både hela kräftor och enbart kräftstjärtar...det är ju stjärten som det MEST ätbara sitter...pax för dom.Så skulle det vara på mig oxå om nån nu skulle få för sig att äta upp mig :-) vilket jag hoppas att INGEN vill!

Har hunnit med att göra det jag skulle idag,så nu kan jag bara ta det lugnt resten av dagen och kvällen :-) .

Hoppas ni oxå ska äta nåt gott och bara ha det mysigt och skönt!

Ha en trevlig kväll hur som helst!

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0