En otroligt...

rolig dag har det varit.Vi åkte alltså till Linde med tåget idag,jag och min moder.
Väl framme i Linde mötte Elin upp oss,jätte kul att träffa henne.

Sen snurrade vi runt i alla möjliga affärer och hittade både ett och annat som vi köpte.
Vi fick även tag på dopgåvor till lill Tovan,så nu är det avklarat.

Ja sen va vi och käkade på ett ställe som ligger på andra sidan järnvägen,kommer inte ihåg va det heter...men det va ett toppen ställe som jag varmt rekomenderar.

Dom hade buffè på dagens rätter som idag va abborre filè,potatis,god sås och lasagnette,läsk,öl och bröd,samt massor med olika grönsaker,oliver,svamp,syltlök m.m väldigt gott.Sen fick man chokladpudding med grädde och som avslutning kaffe...för bara 65kr...det är billigt.

Naturligtvist så fick jag citronsaft i ögat,jag visste att  nåt  måste hända mig...fy fan va det sved...så va ni än gör undvik att få citronsaft i ögat :-) .

Efter att vi ätit tog vi åter en sväng på stan och fnissade och flamsade och hade väldans skojigt.
Sen va det dags för modern och mig att ta tåget hem och Elin fick ta en prom. hem till sitt.

När jag kom hem va jag riktigt trött,men efter det att Bubbis och jag tagit en prom. blev jag lite piggare.
Men nu känner jag John Blunds sandkorn i mina ögon så nu ska jag ta och krypa ner i bingen.

Sussa gott!!

Kommentarer
Postat av: Anna

ha ha ha... kan inte sluta fnissa... det ska vara DU som får citronsaft i ögat... Nä, hoppas det känns bättre med lite sandkorn från John Blund istället... Kramikrami

2008-08-06 @ 22:45:18
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Anna

Nä, idag blir det innedag... =) Ska fika, dammsuga och baka... å så leka med lilla Tovalullan såklart =) Men nu sover hon förmiddag så nu kan jag diska och dona lite =)

Ha en bra dag du med!

Kram

2008-08-07 @ 09:41:04
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Charly

Jag ÄLSKAR chokladpudding! Och är det dessutom bra priser på bra bufféer så säger inte JAG nej! Smaskens! :)

2008-08-07 @ 12:10:49
URL: http://metrobloggen.se/leendecharly

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0