FOBIER...

har Anna ett inlägg om på sin blogg och hon vill att man ska tala om vilka fobier man själv "lider" av.

Min största fobi är VATTEN,ja inte så att jag inte vågar duscha eller bada i badkar. =)

Nej det är t.ex. HAVET där jag inte kan se botten och inte har en aning om vad som finns däri eller bara en sån sak som om jag ska bada ute i en sjö så går jag alltid ut och simmar in...skulle ALDRIG simma utåt*skräck*hemska tanke.

Så jag är inte som fisken i vattnet. = ) .





En annan FOBI är att jag vägrar att gå på brunnar med ett  A på,sitter i från det att jag va liten...man trodde då att det betydde otur och det tror jag än idag*hihihi*löjligt men sant.

Tycker även som dig Anna vad det gäller skåpluckor ,det kan få mig att gå i taket och gropar i smöret,skidbacke på osten,toalock som ej är nerfällda,tubar som är ihop tryckta på mitten o.s.v  ...listan kan göras lång.
Men jag vet inte om det är fobier..eller det kanske det är  =(  ?!

Kommentarer
Postat av: Erik Englund

Håller med dig med detdär om vatten. Riktigt otäckt är det.

2008-08-21 @ 00:18:02
URL: http://erikelund.blogg.se/
Postat av: Charly

Fobier är nog ett måste i vårt samhälle för att man ska VERKA normal.... Jag vill inte gärna hoppa i okänt vatten innan nån ANNAN gjort det innan mej o kollat att det inte finns tex hajar...hihi.

2008-08-21 @ 08:07:22
Postat av: Anna

Jag tycker också det kan vara lite halvläskigt med vatten... Något INTE Inge tycker och kan kasta sig i precis vart som helst... =S

Ha en bra dag, bästaste moster <3



Kram

2008-08-21 @ 08:38:47
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Anna

Du glömde ju dukar... ha ha ha

2008-08-21 @ 10:59:09
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: syster yster

Ja det där med streck hade jag för mig oxå, men nu ignorerar jag det för det mesta, ibland kan det bli så om det inte är för många rutor att knixa på=).Vad får man alla durer ifrån? Här satt man och skrattade åt filmen "livet från den ljusa sidan" och tyckte han var knäpp, men vafan är man själv då ha ha ha. / kramiz

2008-08-22 @ 10:30:39
URL: http://marithape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0