Grannen...

och jag har nyss varit ute med jyckarna.
Vi har varit upp vid sandbacken vid ödehusen och dom har fått leka av sig tillsammans.

Det är helt otroligt va bra dom går ihop trots att dom båda är han hundar,men det klart Zorro är ju kastrerad...han är av rasen amstaff...ska ju va riktigt farliga hundar enligt många...men INTE Zorro...så himla snäll.

Man ska inte dömma en hund efter rasen,det är den som har hand om den som man ska dömma isf,vilken hund som helst kan bli farlig i fel händer...fel husse/matte,fel uppfostran...eller kanske mer Ingen uppfostran alls...så är det bara.

Hur som helst så har dom iaf haft jätte skoj och busat med pinnar bl.a. och Bubbis den dåren lade sig i en skitig vattenpöl...tror ni han va fin sen..nej...tvärtom skulle jag vilja påstå :-) .

Gubben sover än...hmmm...kanske bäst att väcka honom snart...njaaa...jag tror jag tar och duschar först :-) .

Sen kanske...ja jag sa kanske :-) .

Förhoppningsvist så har han vaknat av sig själv...utan min hjälp.

Kan förstå att han är trött,efter såna arbetspass så kan man väl inte bli annat :-( .

Tråkigt bara att helgerna mest går åt till att sova.

Dom ska man väl ägna åt sin käresta och inte åt John Blund! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0