Gubben är...

på väg och jag har lagat min dammsugare,kan det bli bättre :-) .

Har nu inte dammsugit på över en vecka,har bara snurrat runt med den förbannade sopborsten*suck*ja det va ju inte mkt annat att göra.

Men så bara för en liten stund sen så tänkte jag...du ska fan få en sista chans jävla snabeldrake.
Jag tar fram den ur städskåpet där den nu alltså stått och latat sig i över en vecka,sätter igång den och den suger INTE ett skit.
Men va faan va är det för fel på dig??

Trixar och donar och kollar i röret,filter allt som jag bara kan komma på.
Men låter den inte lite konstigt så fort jag sätter dit slangen*hmm*jo det måste vara nåt i slangen.

Så jag ut och hämtar verktygslådan och får tag på en stor jävla skruv,tung som attan och släpper ner i röret...men ingen skruv kom ut...då förstår jag vart felet ligger.
Så jag börjar ruska och skaka så mkt jag bara kan och helt plötsligt så säger det bara plopp och ut kommer en STOR dammtuss :-) .

Ni har väl sett såna där bollar som ugglorna spyr upp,just så såg den ut.

Men nu funkar den alltså igen och jag har dammsugit överallt :-) första gången som det va riktigt roligt faktiskt.
Ni ser det behövs ibland en stor dammtuss för att man ska uppskatta saker.


Nu ska jag fortsätta med min städning så jag är klar innan gubben hinna komma.
Har redan hunnit med en massa som t.ex. bäddat rent,gjort rent kattlådan,skurat hela toan,handlat och så har jag sprungit ner i tvättstugan mellan varven*pust*.

Vi hörs sen!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men, nu är det ugglor igen. Vadan denna fascination av detta djur???

2008-08-15 @ 18:28:55
URL: http://argentumstella.blogg.se/
Postat av: Anna

ha ha, men den är ju alldeles sne... =) Lutande tornet i Pisa, ska det vara =)

2008-08-16 @ 00:27:07
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Charly

Be gubben köpa dej en självgående dammsugare, det ska jag! :) Dels är den smidig har jag hört sen har ni mer tid för varandra....

2008-08-18 @ 08:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0