Idag gjorde...

jag min första arbetsdag efter två veckors ledighet,va riktigt skönt faktiskt att komma igång igen.
Trodde att jag skulle ha glömt bort dom flesta plu numren,men dom flesta satt där :-) .

Gubben är fortfarande kvar här,det fanns inget jobb idag så då blev det lite extra ledighet. för honom.

Ja det har väl inte hänt så mkt idag,har bara gjort dom vanliga sysslorna här hemma.

Nu ska jag gå ut med Bubbis och sen tänkte jag kolla färdigt på Mordkommisionen...så jäkla bra!
Börjar inte jobba först kl.två i morgon,så jag får ju sovmorgon. :-)

Natti natti!!

                                                                                                                           

Kommentarer
Postat av: Charly

Välkommen tillbaka till "Verkligheten"... Har grädde fortfarande plunr 26? Hoppas gubben fixat god mat och städat när du kommer hem. Man känner sej alltid extra välkommen hem då.... Kram Charly

2008-08-19 @ 08:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0