Just ja...

idag kommer ju syster yster och  hem efter 5 veckor i Gäddede :-) satan va fort tiden har gått...tyckte att hon nyss åkte dit.

Ska bli roligt att träffa henne och att läsa hennes blogg efter nästan fem veckors uppehåll...måste ju ha nån att dela min osis med ju :-) .

Ja som bekant är ju både Jag och syster yster väldigt utsatta vad det gäller att ha osis.
Vem som har mest osis är svårt att avgöra,vi ligger nog ganska så lika tror jag.

Gubben sover fortfarande*suck*men snart ska jag väcka honom...tror jag...eller va fan det är rätt skönt att bara få sitta här och skriva och spela lite spel i lugn och ro.
Jag låter honom sova en stund till :-) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0