Nachogratängen...


är klar och salladen fixad,nu ska jag sätta mig och kolla på film,äta nachogratäng,sallad och ta ett glas vin till :-) .
Det tycker jag faktiskt att jag kan va värd efter att ha fått masat mig upp kl.kvart i fem i morse*gääääsp*.

Inventering gick faktiskt bättre än jag hade trott,fast jag satt ju i kassan från kl.nio så det va ju dom andra som fick sköta det mesta :-D .

Nu har nog gratängen svalnat så att jag kan hugga in på den*mums*och sen ska jag tända lite ljus*myspys*.

Hoppas ni oxå får en mysig kväll!


                                                                            

Kommentarer
Postat av: Charly

Hej vännen, detta lät ju jättegott o mysigt! Inte behöver man ha någon brevid sej för att kunna unna sej lite lyx! Men du kunde ju kollat med mej först ;)

2008-09-01 @ 07:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0