Regn,regn..

och åter regn,ja så har dagen mestadels sett ut idag.Visst jag ville inte ha den där förbannade hettan,men vem sjutton har sagt att jag ville ha REGN???

Idag har jag iaf ägnat min största del åt tvättstugan,där emellan har Bubbis och jag försökt att söka oss ut mellan regnskurarna för att han ska hinna kissa och göra det STORA och så handla så klart.
Inte det lättaste  när det har regnat nästan oavbrutet.

Har även hunnit med lite bestyr här hemma som att laga mat,diska,göra rent kattlådan och damma.
Så imorgon är det inte så mkt som ska göras,bädda rent i sängarna,göra rent på toan,sopa(ja eftersom den jävla dammsugaren bara vägrar att funka)och torka golv .

Imorgon är det fredag :-) och min gubbe kommer....hoppas han INTE är allt för trött bara och ska sova bort den mesta tiden.
Jag är ju språk-och kelsjuk :-)  efter en vecka utan att nästan ha träffat en kotte förutom min moder och Elin och en och annan på affären.
Ja inte för att jag har kelat med nån av dom nämnda,men språkat har vi ju iaf :-) .

Bäst jag kommenterar att jag INTE vill kela med nån av dom andra heller...bara med min gubbe..så det så.

Usch va tokigt det där blidde,men skit samma jag tror ALLA förstår va jag menar...eller??

Nu ska jag iaf kolla klart på nyaste Mordkommisionen,så jävla bra!

Natti natti!!

PS:Har haft problem med att få mina inlägg publicerade,det kan ibland ta flera timmar.

Nån mer som har/haft samma problem???



Kommentarer
Postat av: charly

Hej tjejen! Har precis pratat med din gubbe, han lät inte allt för trött och förhoppningsvis blir han inte allt för sen heller. Ha en jättemysig helg och kela på, det är den bästa medicinen även mot regn :)

2008-08-08 @ 11:56:21
Postat av: Hanna

Fasen Anette, jag lider med dig. Du borde fått ditt idealväder nu på semestern. Hoppas du har det skönt ändå. :-)

2008-08-08 @ 12:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0