Träffade...

syster yster när jag va på väg från Lådan idag,hon skulle åka till Mejk i Lindesberg och undrade om jag ville följa med.
Naturligtvist så ville jag gärna det för jag har aldrig varit där tidigare.

Så jag trampade hem och syster yster skulle rasta den lilla jycken först innan vi skulle åka.
Mejk är nästan som Lådan fast dom har lite annorlunda saker och bättre saker skulle jag nog vilja påstå.

Hur som helst så kom jag därifrån över 600 kr fattigare och syrran över 800 kr fattigare :-) vi är duktiga på att spendera när vi väl vill.
Vi köpte faktiskt vettiga saker iaf,vi köpte varsin storarumsmatta och två lite mindra mattor var och sen slank det väl med lite onödigt oxå som vi inte behöver ta upp här :-) .

Efter vi hade varit och handlat va vi och köpte mjukglass och satte oss och njöt av den.
Sen när vi va på väg till bilen träffade syrran en arbetskompis(tror jag)så vi blev stående där ett tag och då upptäckte vi helt plötsligt att systemet va öppet fast kl. va över sex...hmmm...dom stängde alltså sju.

Så syster yster "lurade" med mig dit,så där gick det oxå lite pengar :-D .
Skit samma,vi hade iaf roligt och då får det kosta vad det kosta vill.

Ja sen har jag inte gjort så mkt mer än att tagit hand om tvätten,varit ut med Bubbis och läst kvällstidningen.
Så nu är det dags för den sköööna sängen!!

NATTI NATTI!!



Kommentarer
Postat av: syster yster

ha ha ha lurade, vadå lurade det behövdes minsann inte, men mycket godis fick vi med oss från den butiken=). Kramiz

2008-08-28 @ 22:54:06
URL: http://marithape.blogg.se/
Postat av: Charly

Ja men visst är det dumt med alla lockelser??????? Kram ;)

2008-08-29 @ 07:42:11
Postat av: syster yster

Fint blev det med rumsmattorna iaf, får se när jag kan lägga på hallmattan oxå.Ta dig en vinare innan du går och inventerar...då blir det roligt värre ha ha ha. Ha en bra fredagkväll iaf. / kramiz

2008-08-29 @ 12:08:26
URL: http://marithape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0