JAG SKA BLI BJÖRN!!!

  
I DET HÄR LIVER ÄR JAG EN KVINNA.
I MITT NÄSTA LIV VILL JAG ÅTERVÄNDA SOM BJÖRN.

NÄR MAN ÄR BJÖRN FÅR MAN GÅ I IDE.
MAN GÖR INGET ANNAT ÄN SOVER I SEX MÅNADER.
DET KAN JAG STÅ UT MED.

INNAN MAN GÅR I IDE SKA MAN ÄTA TILLS MAN STORKNAR.
DET KAN JAG STÅ UT MED.

SOM BJÖRNFLICKA FÖDER MAN SINA BARN  SOM INTE ÄR STÖRRE ÄN VALNÖTTER
MEDAN MAN SOVER.
OCH MAN VAKNAR UPP TILL NÄSTAN VUXNA SÖTA KRAMGOA BJÖRNUNGAR.
DET KAN JAG DEFINITIVT STÅ UT MED.

SOM BJÖRNMAMMA VET ALLA ATT MAN MENAR ALLVAR!
MAN KLIPPER TILL ALLA SOM BRÅKAR MED ENS UNGAR.
DET KAN JAG STÅ UT MED.

SOM BJÖRN FÖRVÄNTAR SIG MAKEN ATT MAN VAKNAR UPP MORRANDE.
HAN FÖRVÄNTAR SIG ATT MAN SKA HA HÅRIGA BEN OCH MYCKET FETT PÅ KROPPEN.

JAPP,JAG SKA BLI BJÖRN!!          
                                                                                                           
Detta har jag snott av CHARLY,min nya vän :-) och hon i sin tur har snott den av sin vän,som i sin tur snott den o.s.v !!

Väldigt rolig tycker jag!!

Kommentarer
Postat av: syster yster

Ja vi kör väl som Anna sa: kl 3 då det är "kaffetin" enligt den Englundska gamla regeln=). Hon är allt uppfostrad i sann Englundsk anda ha ha ha.

2008-08-13 @ 21:27:00
URL: http://marithape.blogg.se/
Postat av: Charly

Klart godkännt! Men din blev bättre för jag avgudar dom söta björnarna!!!!!!!!! Kram Lotta

2008-08-14 @ 07:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0