Så tråkigt...

att våran sista morbror har gått vidare,nu har vi bara två mostrar kvar i livet och våran älskade mamma så klart.

Tore hade tacklat av mer och mer,men gjorde sitt bästa för att ändå försöka hänga med...men nu är det slut.

Känns så tråkigt att  inte få träffa honom mer,han va en rolig prick som hade en massa durer för sig när han va som piggast.

Glömmer aldrig hans pinnar som han satte ut i Abbortjärn för att veta vart hans burar va...dom som han trodde han skulle få fiskar i...men jag tror inte han fick så värst många.

Ja han va en klurig och uppfinningsrik gubbe,har en käpp som han gjort till mig där en sula är skyddet under för att käppen inte ska glida :-) den kommer jag att va rädd om.

Må du vila i frid Tore och jag hoppas att du får träffa din Pia och Peter nu.


                                                            

Kommentarer
Postat av: maritha

Jag tror att Tore träffat Pia o Peter nu och så sitter han där och tar sig en bärs=)Kramiz

2008-12-01 @ 23:52:06
URL: http://marithape.blogg.se/
Postat av: Charly

Ja, det är dom ljusa stunderna o minnena man ska tänka på! Jag såg en go man sitta där o kolla sina ev fångstar framför mej.... En tröstande kram min vän!

2008-12-04 @ 12:13:12
URL: http://www.metrobloggen.se/leendecharly

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0