Är han...

Är han...


hund eller katt (Nisseman)??Ja ibland kan man ju undra,när han måste ligga precis likadant som Bubbis.Många gånger är han mer som hund i det han gör,men han ser ju iaf ut som en katt eller en trasselsudd mer kanske :-) .Idag har vi alla tre varit till modern och fikat,ätit semla och spelat lite kort.Ja inte Nisseman och Bubbis,dom har mest legat och slöat och nisseman gick runt och kollade va det va för ett nytt place.Sen har jag lagat mat och diskat.Gubben är på väg till Frankrike,så det blir inte så mkt prata av med honom heller....det är alldeles för dyrt.Får se om han hinner hem till lördagen eller om jag får tillbringa helgen alldeles ensam*suck*.I morgon har jag tvättstugan och sen tänkte jag städa så det är gjort till helgen :-) .Träffade A och E på fagers när jag va dit och köpte semlorna.Undrar om det är bra reklam med två stycken som sitter där med stora magar(gravida)eller om folk får sig en tankeställare och bara tar en kopp kaffe*fniss*.Nej då...dom va så fina båda två :-).Skulle va lyckat om dom hamnade på BB samtidigt,den 5 feb. alltså :-) för det är då som A ska ha bebisen enligt mig iaf ;-).Nu ska jag strax sätta mig framför dumburken en stund och bara koppla av.

Kommentarer
Postat av: maritha

Hmhm *förnärmad* det är väl inte så att
du menar att jag skulle vara glömsk eller......

2008-01-16 @ 23:32:28
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0