En lugn...

och skön söndag har det varit.Jag vaknade kl.nio av att gubben ringde,efter att vi pratat gick jag upp och fixade till frukost...kaffe och rostade mackor :-) .Sen gick Bubbis och jag ut på prom. i det härliga vädret,solen sken faktiskt fast det va lite kyligt ändå.Vi tog även en sväng förbi modern med strumpor som hon hade skickat med en beställning av från Lådan när vi var där i torsdags.Sen gick vi hem och lite senare fixade jag mat,kycklinggryta,potatis och sallad*mkt mumsigt* :-) .Har även varit till affären och hyrde en ny film idag...Heartland Ghost...skräckfilm så klart :-) .Ja sen har jag inte gjort så mkt mer än att pratat lite med gubben och slappat.Men i morgon är det jobbar dags igen*suck*börjar halv nio och det är jag HELT säker på nu :-) .Dags för sista turen med Bubbis och sen blir det natti natti för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0