Havregrynsgröt...

blev det till frukost idag :-) kände för nåt annat än kaffe och macka,men det klart en kopp kaffe blev det ju oxå annars kommer jag inte igång.Tvättmaskinen går för fullt och Bubbis och jag har varit till Lådan och köpt en större kattlåda...Nisseman har blivit för stor för den andra :-) .Ska strax göra mat,idag blir det potatis,kokt frukostkorv och pepparrotssås*mumsigt*.Sen ska jag damma,dammsuga och torka golv,roligt värre :-( .Bara fyra plus grader ute,men det känns som om det skulle vara kallare för det blåser.Nej om man skulle ta och skala potäterna så man får lite mat nån gång i det här huset.

Kommentarer
Postat av: maritha

Badkaret och under madrassen det går bort direkt=) och några andra ställen utöver där jag redan letat det vete f*n var det skulle vara.Virrig, snurrig och vad det nu heter är nog mer ett ärftligt släktdrag än en egenskap specifikt för mig^^)

2008-01-17 @ 18:16:50
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0