Ja se de...

snöar,ja se de snöar de va väl roligt...HURRA!Gud va mysigt med en massa snö ute,men det kommer förmodligen INTE att få ligga kvar :-( .Har varit på prom. med Bubbis och han träffade på Jenky som han bara älskar...trots att det är en hanhund.Och Jenky älskar Bubbis lika mkt,ja så mkt faktiskt så att han gör sina små försök att få till hundvalpar :-( men det funkar ju inte så bra.Är ledig idag och i morgon,så idag har jag tänkt att bara göra ingenting :-) och i morgon har jag den super roliga tvättstugan.Nu ska jag iaf gå ut i köket och skala lite potäter till kycklinggrytsresterna som blev kvar från igår.Jag älskar rester,tycker liksom att maten får mer smak då...kanske är det inbillning,kanske inte :-) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0