Jag blir...

galen*suck*i morse hade jag ställt kl.på sju för jag skulle börja jobba kl.halv nio...trodde jag.När jag kollade på mitt schema igen stod det att jag skulle börja kl.nio,så det blev en extra prom. med Bubbis på morgonen istället.När jag kommer till jobbet,upptäcker jag att ingenting är gjort av det som ska göras.Kollar på mitt schema på jobbet och DÄR står det att jag ska börja halv nio...jag blir så satans trött på det där.Trodde man kunde gå efter sitt eget schema,men helt plötsligt så kan det va ändrat utan att man har en susning om det.Nåja det löste sig iaf,vi fick hjälpas åt med det som skulle göras så vi hann klart innan nio.Nu har jag fått ett nytt schema och jag hoppas att det inte blir några förändringar utan min vetskap.Sen började kassan att jävlas oxå,hela tiden va den offline så vi kunde inte använda tvåans kassa som är den vi använder mest i.o.m att vi har alla filmer där.Hatar att sitta i kassa fyra,för på den stolen håller man på att glida ner på golvet hela tiden så man får sitta och spjärna emot.Väl hemma igen så gick vi på prom. igen och sen fixade jag till lite mat och diskade.Sen har jag inte gjort så mkt mer.Julen är bort plockad och det känns så tomt på nåt sätt,är ju van med all belysning överallt och nu är det så mörkt här inne.Måste köpa lampor till köket och vardags rummet,har redan kollat in några som jag vill ha i Josefssons katalog :-) .Skönt att jag börjar jobba kl.två i morgon så att jag får sovmorgon,men då kan jag väl inte sova förstås :-( .Nej nu ska jag ta och göra mig iordning för sänggåendet.Natti natti...

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha ha, vilket gó katt du har =) Ligga i skålar, det gjorde Carlton och Risto med. Fast ju fetare Risto blev, desto trängre blev det. Å Carlton blev surare och surare när han trängdes ur skålarna... Jättefin radio! Kramar

2008-01-15 @ 15:11:24
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0