Nisseman har...

kommit på en grej som han tycker är skit kul.Varje gång när jag ska gå ut med Bubbis så är han med vid dörren och sen precis när vi ska gå ut...ja då slår han till Bubbis i arslet*fniss*.Tur för Bubbis iaf att han inte använder klorna,inte än iaf :-) .Har hämtat den sista tvätten,så nu är det BARA fem dagar tills nästa gång :-( .Undrar hur det går för Anna och hennes förvärkar,jag tror nog bebisen spelar henne ett spratt :-) .Ligger där inne i magen och tänker...haha nu tror hon att jag är på G...men jag tänker ligga här och simma runt ett tag till.Fast det börjar bli lite trångt,får nog ge mig tillkänna snart iaf :-) .Ja vi får väl se när underverket behagar att komma ut,är iaf jätte nyfiken :-D .Nu ska jag natta mig,för i morgon är det jobbar dags igen...fast jag börjar inte först kl.två.Natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0