Har gjort...

testet som finns på Hannas blogg,så här blev svaret. Min personlighetstyp: Praktiskt lagda,traditionella och välorganiserade.Fysiskt aktiva. Ointresserad av teoretiska frågor om det inte ser en praktisk tillämpning. Besitter en klar bild av hur saker och ting ska vara. Lojala. Arbetar hårt. Ofta ledare med mycket god organisationsförmåga. "Goda medborgare" som värdesätter trygghet och lugn. Karriärer som skulle kunna passa mig: Millitärer,affärsföreståndare,chefer,poliser,domare,ekonomichefer,lärare,säljare, regeringstjänsteman,försäkringsagenter,vårdchefer, handels- och tekniklärare. Ganska så kul,gå in ni oxå på Hannas blogg och testa er. Nu är jag iaf ledig tills på måndag,det ska bli skönt. Hade tänkt mig att ta en busstur till Linde i morgon och ta Bubbis med mig,kan va bra att han får prova på att åka buss oxå. Ja jag får se om tiden räcker till,ska ju städa oxå..fredag som det är :-) . För en liten stund sen så blev Nisseman attackerad av jycken som bor ovanpå oss,ja Nisseman fick ju skylla sig lite själv eftersom han smet upp i trappen och då kom dom precis ut.Jävla va rädd jag blev,men Nisseman blev nog ännu räddare...så nu kommer nog INTE han att smita ut mer i trappen :-) . Nej nu är det snart dags att knyta sig,ska bli skönt för jag sov så jävla taskigt inatt.

Kommentarer
Postat av: sanna

Hoppas dagen varit bra :)

2008-06-26 @ 23:07:28
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0