Jahaja...

då va det födelsedagsdax igen.Både gubben och jag fyller år samma dag,men det är ett års skillnad på oss(gubben är äldst :-D )vilket syns väldigt tydligt...HAHAHA...gud va sinni han ska bli när han läser det här :-) .Hur som helst så kommer syster yster och jag antar nån eller alla ungar hit och fikar nu kl.15 och sen så ska jag och syster yster åka på tutbingo :-) .Vi brukar ha en viss förmåga att reta upp dom som sitter närmast oss i sina bilar*hmmm*va då får man inte fnissa ch flamsa lite när det blir trökigt...är väl inget att bli sur på :-) .Mest fniss och flams blir det när det går dåligt för oss,så dom som ska sitta bredvid oss ikväll får nog be till gud att det går bra :-) .Jag får besök i morgon oxå,av vilka skriver jag mer om i morgon.Nu ska jag börja fixa lite här innan dom kommer...dukning,kaffekokning etc.Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer
Postat av: sonen med bihang

Grattis till er båda på era födelsedagar önskar vi i Vingåker!

2008-06-05 @ 21:30:03
Postat av: Lilla B

Grattis på födelsedagen!

2008-06-06 @ 16:45:23
URL: http://lillab.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0