Har kollat..

på melodifestivalen från globen och visste redan innan att Charlotte skulle vinna(magkänsla),Alexander Bard såg ut som om han hade drunknat i en bakelse*fniss*.Vart har den riktiga schlager dängan tagit vägen?Nu är det ju precis vad som helst som kommer med,till och med låtar om kebab*hmmm*man kan ju undra vart det ska sluta.Nåja,har iaf jobbat idag till kl.två och sen när jag kom hem har jag bara slappat.Vi har varit till affären och handlat och köpte lite godsaker inför tv kvällen också och då träffade vi på Inge som va ute och tog sig en tur på motorcykeln...enmanstur numera :-) ja eftersom det inte finns nån plats för lilla Tovali.Anna och Inge får nog skaffa sig en hoj med sidovagn om det ska bli några familjeturer framöver :-) .Är ledig i morgon och det känns skönt,för nästa vecka blir det desto mera jobb....ska jobba extra på torsdag också i.o.m. att många ska ha semester den veckan påsk som det är.I morgon ska vi ut och plocka lite påskris för det måsta man ju ha,trots den allergi som jag har fått...men va fan det finns ju bra tabletter att ta mot det :-) .Både jag och gubben är allergiska mot diverse saker bl.a.pollen,påskliljor,julstjärnor,och pelargonier m.m*suck*tråkigt värre :-( .Nej nu ska jag ta och ägna lite tid åt gubben,vi har ju inte så mkt tid tillsammans...tyvärr :-( .Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, det vore nåt, med sidovagn! Men då är det allt Inge som får sitta där å se fånig ut... fast hur jag ska hinna ta körkort för mc är en gåta som inte går att få svar på, just nu i alla fall =)
jag ser hellre dej å Peter på en sån mc... Peter kör, du på bönpallen och katten och jycken i sidovagnen, med de obligatoriska skinnhjälmarna... ha ha ha... Kram på dej

2008-03-16 @ 14:13:08
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: syster yster

Hans är ju 8 mån så det är inte särskilt tidigt, man kan ju kastrera dom redan vid 6 mån. Om du ska göra det på Nisse snart så kunde vi göra det samtidigt, det blir billigare om man gör det på fler samtidigt, det är bara att du hör av dig isf/kramiz

2008-03-16 @ 17:24:53
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0