Idag ska...

Hans och Nisseman gå sitt öde till mötes...dom blir av med sina juveler :-) .Nisseman är INTE glad nu,för han har inte fått någon mat sen igår kvällst.Så nu är han efter mig vart jag än går och tigger om mat och när han märker att han inget får,då slår han till mig med tassen...skit förbannad :-) .Tycker faktiskt synd om dom,men det är ju för deras eget bästa...annars lär dom nog inte bli lång livade om dom börjar på att märka revir och föra oväsen.Nu ska jag iaf ta en prom. med Bubbis innan det sen är dags att gå till veterinären.
280998-10


Kommentarer
Postat av: Hanna

Önskemål på bild på de groggy gubbarna.. *asg*

2008-03-25 @ 12:29:26
Postat av: Lilla B

Håller med Hanna. En bild på kattherrarna när de inte är så kaxiga längre vore fint!

2008-03-25 @ 15:08:35
URL: http://lillab.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0