Igår träffade...

jag lilla Tovali och Anna hos Tovali´s gammelmormor(min mamma alltså).Hon är ju bara så underbar den lilla trollungen och vilka roliga miner hon gör :-) .Synd bara att hon sover nästan hela tiden,men det klart är man bara en månad så kan man väl inte förvänta sig mkt mer :-) .Idag har jag jobbat extra till kl.två och sen handlade jag det som fattades inför helgen,klart man måste ha lite extra god mat nu när det är påskhelg :-) .Sitter nu och väntar på att gubben ska komma,men så klart så blev dom som har flyttbilen sena idag så han kommer inte än på ett bra tag.Han måste vänta på flyttbilen för han ska ju ha med den hit i.o.m att Jeppe och Josse flyttar i morgon till Vingåker och han ska köra deras flyttlass dit.Kommer att bli lite tomt att inte ha dom här,man är ju van att dom ska finnas nära :-( .Men det kommer att bli desto roligare när dom kommer och hälsar på eller när vi åker till dom :-) .Nu ska jag sätta mig och kolla på nya Beck filmen och vänta och vänta på gubben,kommer säkert att somna på soffan :-) .Vill önska er alla som läser min blogg en riktigt trevlig och glad påsk :-D .

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Ha en bra torsdags kväll nu hörru ;)

2008-03-20 @ 20:36:26
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: Lilla B

Glad påsk!

2008-03-20 @ 21:59:03
URL: http://lillab.blogspot.com/
Postat av: maritha

Glad påsk på er och hoppas ni slipper magsjukan=)

2008-03-20 @ 23:21:26
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0