En helt otrolig...

och underbar skön dag har det varit idag.Vaknade jätte tidigt därför att gubben ringde som han alltid brukar,men sen va det helt jävla hopplöst att somna om :-( .Så jag gick upp och käkade frulle,men sen blev jag så satans trött igen så jag kröp ner en stund till och somnade om :-) .Vaknade sen vid halv tio tiden,då blev det brådis för jag skulle ju ha tvättstugan och sen kl.halv två så skulle jag,B och jyckarna träffas så att dom skulle få busa lite.Vi tog en lång prom. till en jätte fin skogsglänta där vi släppte jyckarna och vi(jag o B) tog oss lite fika som jag hade tagit med mig...smakade så gott.Kelly och Bubbis leker verkligen jätte bra ihop och det är så kul att bara stå och kolla på dom.Vi va iaf ute i tre timmar,så när vi kom hem va både jag och Bubbis hungriga och ganska så trötta både av promenaden(Bubbis av leken)och av värmen som man ännu inte är van vid.Så potatis grytan åkte på fort och kycklinglåren in i ugnen och sen så va det bara att vänta och vänta*suck*vilken tid det tar man när man är så där hungrig...fast det tar ju ingen längre tid än annars.Nåja maten blev så småningom klar och vi käkade och sen har jag faktiskt inte gjort så mkt mer än att tagit reda på tvätten och kollat på tv:n :-) .Väntar nu bara på att det sista i torktumlaren ska bli torrt så att jag kan gå ut med Bubbis till kvällen och ta upp tvätten på vägen in och sen är det bara sängen som hägrar...är trött som attan!Så natti natti på er och simma lugnt :-) .

Kommentarer
Postat av: Anna

De är så himla bra och nyttigt när ens hund får en kompis. Eddie hade flera som han älskade att busa med (bland annat Billie). Å så får man själv vara social en stund =)

2008-05-08 @ 08:55:07
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0