Gubbfri helg...

är det och det är ganska så skönt :-) inte därför att jag inte saknar gubben,utan mer för att jag kan rå om mig själv.Har iaf jobbat till kl.två idag och sen va det bara hem och ut med jycken i hettan.Ja det va verkligen varmt idag,så varmt så Bubbis efter en normal prom. gick in i skuggan och ville INTE ta ett enda steg till :-) .Men efter lite andrum så gick det bra igen.Ja sen har jag fixat käk till oss,kollat på körslaget och tycker att rätt kör vann :-) .Klart att dom andra oxå va bra,men Cans hade nått extra.Idiot katten Nisseman har haft spel och farit runt som en guttaperk i hela lägenheten,vet inte vad som flög i honom.Men kryddorna som gubben har planterat i sina krukor här ute på balkongen lär nog inte komma upp så fint om jag säger så,blir nog lite blandkryddor istället :-D .Ja vad ska man göra om krukorna är utvällda på hela balkongen,jag böka iaf ner alltihop igen ner i krukorna...så nu får det bli som det blir...så det så.I morgon är jag ledig och har tänkt att jag skulle gå iväg med lite tidningar och flaskor till åtevinningen och sen får jag väl se vad jag hittar på.Men nu ska jag strax ta och gå ut med Bubbisen till kvällen.Ha en fortsatt trevlig kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul att ses imorgon! Kommer du i samma veva som mormor och morsan och dem eller? Kramar

2008-05-11 @ 22:16:25
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0