Gubbfri...

är jag nu i helgen,för han ska tydligen jobba*suck*börjar bli trött på det nu :-( . Nåväl,det har iaf varit toppen väder idag oxå och jag och Bubbis har tagit en prom. till Lådan och shoppat lite..bl.a. en present till gubben som fyller år nästa vecka*suck*på MIN födelsedag*dubbel suck*.Sen har jag städat som jag alltid brukar göra på fredagar,vet inte varför jag bestämt mig för just den dagen...men jag vill väl ha fint till helgen :-) .Ja sen har jag kollat på talang och vet inte riktigt om jag tyckte att rätt vinnare vann*hmmm*jag gillade trollkarlen bättre.Nu ska jag snart gå ut med Bubbis till natta och sen blir det väl natti natti för mig oxå!Natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0