Nu står...

janssonen i ugnen och puttrar och gubben är äntligen på väg hit.Ja som jag skrev förut så har jag alltså städat idag,blev så fint så :-) .Fick även gardinerna som jag skickade efter för länge sen,så nu är dom oxå strukna och uppsatta...blev kanon bra :-) .Tänk egentligen hur så lite som ett par nya gardiner kan göra så mkt för att det ska se fräscht ut...dom här va riktigt sommriga :-) .Har även kollat på Talang och Berg flyttar in...det enda som va nåt att kolla på ikväll.Men kl.tolv då börjar vårat favvo(haha...jag stavade rätt syster yster)program...önsketimmen :-) .Nej nu ska jag gå och kika till min lilla jansson och sen ska jag kolla runt lite på andras bloggar innan gubben anländer.Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: carro

tack snälla nu=) har tjatat om jansson i flera veckor men tobbe, jeppe och josse säger att man bara kan äta jansson till jul och påsk men nu är dom allt överbevisade=)

2008-05-03 @ 18:43:36
URL: http://carolinegredfors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0