Usch va grått...

och trist det är ute idag,samma skit väder som igår *suck*.Snart ska jag iaf iväg och jobba,lika bra det när det ändå inte går att va ute.Gubben slutar snart sitt jobb och sen åker han hit,så han kommer att vara här hemma före mig...inte ofta det händer :-) .Har hunnit med att städa,så nu är det fint när jag kommer hem "om" inte gubben redan har lyckats bröta te *fniss*.Oooj nu blir han sur när han läser det här,men han kanske fattar piken ;-) .Jag kan för mitt liv INTE fatta varför det är så svårt för "vissa" karlar att plocka undan efter sig,medans andra sköter det super bra?Nån som har en vettig förklaring till det??Är det inbyggt,kommer det hemifrån eller är det ren slöhet därför att man vet att nån annan gör det åt en??Jag tror nog mest på det sista :-D .Nähä,då va det dags att börja lägga sig i startgroparna för en rivstart till jobbet.Jag vet ju att när jag gjort dom här timmarna så är jag ledig ända till måndag eftermiddag...skööönt :-) .Ha en fortsatt bra dag och en trevlig kväll va ni nu än hittar på :-) .Kram...

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har ju sökt till karlsat universitet i höst så får se om jag kommer in. Sedan så har vi sagt om det löser sig och vi kan rada ut allt till efters ommaren så ska vi resa. Annars så ska jag studera och christoffer resa så får vi lite distans. Kra

2008-05-17 @ 12:00:53
URL: http://elinpersson07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0