Damdaraaaaa....

jag TROR att jag äntligen har kommit på hur man lägger in fler än en bild åt gången :-) .

Ja ni som redan har kunnat det kan ju skratta,men om man inte har kunnat det så är det en STOR upptäckt*mallig*.

Detta är alltså en test!!

Det här är världens lataste katt NISSEMAN THE CAT,som ligger och äter!!!



Sen så är det en gulligt kort på mina två små fyrbenta älsklingar(den tvåbenta vill helst inte va med på bild),
Bubbis och Nisseman!!



Nu ska jag skicka iväg det,hoppas,hoppas det funkar :-) .

Kommentarer
Postat av: Elin

Visst är det kul när man kommer på helt själv hur man ska göra:-) va inte länge sedan jag med kom på det hehe. Ha en bra dag. Kram

2008-11-05 @ 10:42:37
URL: http://elinpersson07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0