Fotografering...

va det alltså i morse av "nästan" all personal,vilket himla fnissande och tjafsande det va innan vi kom till rätta...det va nästan värre än när man skulle ta skolfoto.

Det är iaf tur att jag är lång,för dom långa hamnade längst bak och det tycker jag är bra för då syns man inte lika mkt :-) .

Sen så har jag och Bubbis varit till lådan en sväng och handlat både nödvändiga saker och liiite onödiga som typ godis,både till mig och Bubbis*hmmm*men nåt måste man väl ha att smaska på när man går hem igen :-) .

Nu så har jag en gratäng i ugnen med bacon,purjo,potatis och palsternacka,kryddor och sen grädde över och lite margarin,det blir nog jätte mumsigt*slickar mig om munnen*.

När jag har ätit ska jag ta itu med det som är kvar av städningen,glömde ju bort att skriva igår att jag naturligtvist ska torka golven oxå :-( tycker det är skit tråkigt att städa....är förmodligen inte ensam om att tycka så :-) .

                                                                                          




Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas ni fastnade på kortet då :) Känns som man svalt taggtråd, jisses. Hoppas du får bra dag trots städningen. Bubbis var verkligen större än vad jag föreställt mig hehe en rubust jycke. Kram

2008-11-06 @ 14:45:55
URL: http://elinpersson07.blogg.se/
Postat av: Charly

Oj vad duktigt, kan du komma hem o fortsätta hos mej? Det är inte städat på några dagar o nu till helgen åker jag bort så det blir ju inte bättre...

Jag har inte pratat med killarna då dom är i Finland o flyttar kunden, men jag skickade ett uppskrämmande sms : VAD har ni gjort på båten???? Dom var som stora frågetecken dom små liven. hihi. Kram på dej!

2008-11-06 @ 14:51:07
URL: http://www.metrobloggen.se/leendecharly
Postat av: Charly

Sköt om dej i helgen!

Jag ska köra siktigt!

Kramen från Mej

2008-11-07 @ 08:33:00
URL: http://www.metrobloggen.se/leendecharly

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0