Go`möra

klockan är bara 07:41 och solen är redan på G;ser ut att bli en fin dag!!

ROBIN E är fortfarande kvar i IDOL....tack och lov,kändes skönt när  P sa att han satt säkert :-) .

Idag är det ALLA HELGONS DAG och jag,syster yster och modern ska gå till kyrkan kl.fem och sen ska vi till körrgårn och tända ljus.
En tradition som vi haft i många år och som jag tycker är jätte mysig!!

Men först ska jag hem till modern och vi ska spela lite kort,hmmm...kyrka och kortspel...hör det ihop??
Skit samma,jag är INTE troende på nåt vis...så jag kan göra som jag vill :-) .

Nu ska jag dona och fixa lite innan det är dags att gå ut med jycken.

Vi hörs lite senare!!





                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0