Herre min je...

helt otroligt,men jag sov faktiskt ända till kl.kvart över elva idag...inte en aníng hur det gick tilll :-)  men skönt va det.

Så nu är jag pigg piggelin piggelinlinlin...lär väl inte somna i första taget.

Har iaf varit hem till modern och spelat lite kort och fikat,köpte med mig en varsin sån där jäääätte goood bakelse från Fagerz...ni vet en sån där med jordgubbar och gelé högst upp och vanilj och jordgubbssylt inuti*mumsigt*.

Ja sen har jag väl inte gjort så mkt mer idag,pratat med gubben ett antal ggr så klart...som har jobbat denna helgen oxå*suck*men nästa helg ska han iaf va ledig.

Nej nu måste jag kolla klart på stjärnor på is!!

Ha en fortsatt trevlig kväll!!

                                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0